söndag, mars 20, 2011

Det var kul!

Det gick då bara bra, för den som ev undrar. Det blev kanske lite mer än vad det brukar när det kommer till den här kontrollerade tjejen, men ärligt så hade jag ruskigt kul igår. Som alltid när jag umgås med Umeås skojigaste brudar så skrattar jag tills kroppen värker. Vi var hos "that'swhatshesaid"-Ulrika först igår och hon ägnade sig åt att lägga upp meningar tagna helt ur sitt sammanhang på facebook, vilket kan ha fått någon att tro att vi hade en annan typ av fest än vi hade (vi fick förslag..).

Det var också samma Ulrika som med orden 'håll mig ifrån karaokebaren' drog med oss till Schlagerklubben av alla ställen. Där lyckades jag bli av med både jacka och mobil ett tag och Anna hade inte kvar sitt busskort när hon skulle hem. Men vi hade rätt kul. Fast som alltid är festen aldrig så kul som förfesten hemma. Nästa gång får vi bara se till att vara hos nån som inte har ett fyllt barskåp. Jag är inget jättefan av ångesten över att inte i detalj minnas allt jag sagt, gjort, skrivit, glömt, sett osv.

Tusen tack för en hysterisk och kul kväll, tjejer!

Inga kommentarer: