lördag, mars 26, 2011

I'm all about the fun

Jag var ju jätterolig igår kväll. Blev mastodonttrött strax efter nio redan och saknade inspiration till att typ sitta upp. Så jag la mig i soffan lagom till att Gone in 60 Seconds började på tv:n, vilket blev en bra rubrik för mitt eget varande. Vaknade strax efter tolv och slöspelade lite i ett ganska tomt WoW tills dess att syrran ringde och ville bli hämtad. Jag körde hem hennes kompisar och när vi kom hem hit huserade redan en småleende (I don't know why) M i köket. Alla fåren hemma, nöjda och glada.

Solen ligger på i sovrummet och bidrog till att jag slog upp ögonen nästan prick klockan 8 i morse. Nu sitter jag här i en dagen-efter-stinkande lya och funderar över vad som försiggår i Malmö. Och över om jag kan lyckas få till en fika på stan med någon idag. Jag känner för att långfika och prata strunt.

Edit: Det går visst att följa kongressen här.

Inga kommentarer: