fredag, februari 11, 2011

Två dygn av zombieläge; enter

Två nätter avklarade på jobbet, nu väntar två lediga och sen jobbar jag tre på raken igen. Och jag känner mig lite som ett trött miffo. Det har gått bra på jobbet, jag har varit pigg och på bra humör ända tills imorse någon gång då jag så smått började känna av tröttheten i kroppen.

Men det har gått bra, varit lagom mycket att göra, jag har hunnit städa lite extra och baka inför bingon som min avdelning stod som värd för idag. Jag hoppas de blev nöjda. Jag är ingen professionell bagare direkt, det blir lite som det blir. Men jag har blivit expert på att göra förberedelser så långt det bara är möjligt så att de mest kritiska momenten blir så snabba som möjligt om det skulle börja larma precis just då.

Nu ska jag försöka ta igen mig de här två dagarna, försöka vara lite social (trots ett väntat zombieläge), få lite saker gjorda, se film och serier jag inte hunnit med och i allmänhet ladda inför de sista tre nätterna före långledigheten. Gott så.

Inga kommentarer: