onsdag, februari 16, 2011

And the back is back...

Faktum är att jag just idag är tröttare än på länge länge. Jag har jobbat ganska intensivt, känns det som. Och kroppens muskler tycks hålla med. Oroväckande nog började jag känna av ryggen igår morse och idag är den ganska ordentligt öm. Jag hoppas att det bara är trötthet och att det ger med sig snart.

Annars har nätterna gått bra, trots nyinflyttning av boende och palliativ vård av annan. Det har helt klart varit att göra, men inga katastrofer har inträffat. Och det fortsätter att kännas riktigt trivsamt på jobbet. Min bortavaro i höstas gav en behövlig nytändning. Och så har jag väldigt bra folk att samarbeta med på avdelningen bredvid. Jag har tex haft S som sällskap i två nätter nu, det var nog nåt år sedan vi sist hade scheman som klaffade med varandra, så det är kul. Verklig lyx att få umgås med sina vänner på jobbet.

Inga kommentarer: