tisdag, februari 08, 2011

"Ska bara..."

Jag var mer än toktrött klockan tio igår kväll och borde ha gått och lagt mig men just när jag skulle lägga ner för kvällen kom en fråga om jag inte skulle med på en hc (WoW of course) och förhoppningsvis få lite upgrades till min lite klena utrustning. Och en hc med de svenska och norska galningarna i guildet är alltid kul så jag hade svårt att motstå. Jag piggnade till ganska snart (andra andningen typ) men spelade dock som en kratta (reaktionsförmågan och uppmärksamheten var inte direkt på topp). Trots det hade jag några upgrades med mig efter ett par hc:s och vips var klockan halv tre på natten.

Och så upp halv åtta imorse för att få ihop logistiken idag. Jag har skjutsat M till jobbet och sitter nu själv ute i huset och gosar tonfiskmätta kattdamer. Sen blir det tillbaka in till stan i eftermiddag, hämta upp M efter jobbet och så hem och ha skype-möte med valberedningen. Lite slappande ska det väl bli däremellan också, hoppas jag.

Inga kommentarer: