lördag, februari 05, 2011

Business as usual

En natt av tre i helgen avklarade. Jag är öm och blå på ena överarmen och har skitont i den andra underarmen. Party. Och ändå var det en ganska lugn natt. Långsam, framför allt, klockan segade sig fram. Trots det glömde jag att torka köksgolvet, vilket jag nog aldrig gjort förut. Men å andra sidan så bakade jag en dubbel sats havreflarn, så det kanske kan vara lite jämt.

Jag har blivit väckt sådär sjutton gånger idag så jag är lite trött och med annalkande huvudvärk, men nu har jag fått i mig lite mat och snart är teet klart så då blir det kanske lite mer fart igen. Syrran ska på melodifestivalsgrejs så jag får nästan två timmar för mig själv att ladda batterierna på innan det är dags att jobba igen.

Och jag har ett nytt avsnitt av The Big Bang Theory som jag inte sett än. Win!

Inga kommentarer: