tisdag, februari 22, 2011

Vardagen är åter

Tidigt imorse for lillebror så hemåt och vardagen tog vid. Både bra och dåligt, alltså. Saknar honom redan lite. Jag spenderar dagen i det kalla huset på landet för att kompensera lite över den personalfattiga helgen som svansdamerna haft. Å andra sidan sover de mest när jag är här så det blir inte så väldigt mycket kvalitetsaction. De går dock sina rundor mellan dåsandet för att få lite gos ett par minuter innan de återgår till sin uppvärmda sovplats och återintar dåsläget. Frågan är om det är för min eller deras skull gosrundan görs.

Det är strålande solsken och färre än 20 minusgrader idag men jag har ändå ingen lust att gå ut. Istället har jag spelat lite WoW, kollat lite mejl, fyllt en diskmaskin och läst nyheter. Softat alltså. Känns riktigt bra. Imorgon ska det bli lite mer fart, lovar. Måste t.ex ordna med täckkläder och mat åt lillsyrran som ska på skidresa med skolan på torsdag.

Inga kommentarer: