onsdag, februari 09, 2011

Sovdag

Hm, låt se vad har jag gjort för något idag? Sovit. Typ nästan bara. Steg upp halv åtta och följde med M hem till huset eftersom sotaren skulle komma någon gång under dagen (han dök aldrig upp och M:s lediga dag blev väl sådär nödvändig). Hjälpte till att snabbstäda lite där och la mig sen vid lunch för att vila nån timme med kattsvansarna. Vaknade först dryga tre timmar senare och var då segare än segast. Yeay!

Så jag har inte hunnit städa hemma hos mig, inte sett nån av alla nominerade filmerna jag har kvar att se, inte sett det nya Parenthood, inte röjt i förrådet, inte skrivit recensioner på bloggen och inte städat ur kylen. Perfekt. Känner mig mer än lat. Det kan vara en av de sämsta sakerna med att jobba natt; att man känner sig lat för att man sover dagtid.

Men nu ska jag väl i vart fall ha en pigg natt på jobbet?

Inga kommentarer: