onsdag, februari 02, 2011

En sån dag

Blä, känner mig väldigt trött och hängig idag. Vet inte vad det är. Dygnet, antagligen. Brist på ljus, kanske. Är mer splittrad än vanligt och önskar att jag hade nån som kunde säga åt mig vad jag ska göra så jag slipper tänka, ta beslut och känna att det blir fel oavsett.

Längtar olidligt mycket efter mina svansar på landet och lugnet där. Samtidigt känns det som att jag är hemma lite när jag borde vara det, att jag är borta om kvällarna så mycket. Och far jag ut på landet ikväll måste jag in imorgon bitti eftersom jag har tider att passa på stan på eftermiddagen. Och hur troligt är det att jag kommer i säng ikväll i tid för att komma upp pigg tillsammans med M imorgon? Inte så värst.

Så jag får väl bli här. Och känna mig otillräcklig. Det är en sån dag idag, tydligen. Jag vill typ äta pizza under täcket i sängen och se feelgood-film tills allt känns bra igen.

Inga kommentarer: