lördag, februari 26, 2011

Öken eller sandstrand?

Som vanligt under vinterhalvåret håller jag på att torka ut totalt. Ansiktet håller typ på att falla i bitar och ryggen ser antagligen ut som Nevada-öknen. Jag försöker förebygga det men dels har jag fortfarande inte hittat den perfekta hudkrämen och dels är det ju så galet urtråkigt att smörja in sig gång efter annan. Vem ids?

Senaste tipset jag fått är Bodyshops Body Butter som jag varit och kikat på. Den ska visst vara lite långtidsverkande. Beslutsångesten tog dock överhanden och jag kunde inte bestämma vilken jag ville ha så det blev, på Sara-vis, ingen alls. Funderar på att skicka dit syrran att bestämma. Den med kokosdoft luktade väldigt gott, men kan man med att gå runt och lukta kokos jämt som nån annan Hawaiian Tropic-wannabee? Och står omvärlden ut med det? Skeptisk.

Inga kommentarer: