lördag, september 26, 2009

Snart får bloggen heta "Sara är högljutt trött"

Jag tror att jag vaknade i exakt samma ställning som jag somnade igår. Det gjorde iaf ont att sträcka sig efter telefonen när alarmet gick igång. Jag är något så kopiöst trött fortfarande, förstår det inte riktigt.

Idag har jag varit tur och retur Norrbyn, söder om Umeå, för att lämna av M och hans arbetskamrat vid färjan till Norrbyskär där de ska besöka en pensionerad arbetskamrat. Imorgon förmiddag blir det samma sak, fast då hämta dem från samma färja.

Så jag har lite alone-time att slå ihjäl och jag sörjer inte. Jag skulle dock behöva vara nånstans där jag inte känner att jag "borde städa eftersom jag är ledig". Det stressar lite. Men just nu tror jag att jag ska ta en middagslur, tant-style igen. Kanske blir jag piggare efter det.

Inga kommentarer: