torsdag, september 03, 2009

Konsten att ha koll på alla kycklingar...

Okej jag är lite nojjig höns-kvasi-mamma över mina syskon men en liten gnagande oro har funnits i mig då jag inget hört från lillebror sedan han for till Turkiet på semester i lördags. Jag vet inte om det är tokdyrt att sms:a därifrån men jag skickade iaf ett idag där jag bad om ett livstecken. Vilket jag nu alldeles nyss fick och en gigantsten föll bort. Han har varit ute och dykt i havet hela dagen och det verkar inte alls gå någon nöd på honom. Tydligen hade han skapat en infokedja som ska börja med flickvännen och som sen skulle ha spridit sig vidare tex hit men det tycks inte ha funkat.

Men, huvudsaken är att jag nu vet att allt är bra. Då kan jag tagga ner en bit (samt konstatera att jag aldrig kommer sluta oroa mig för småsyskonen hur vuxna de än blir...).

2 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Och då har du väl ändå en massa höns att hålla reda på på din farm?

Sara sa...

Haha, ja det är ju sant. De virtuella hönsen på fb börjar bli rätt många nu... :)