måndag, november 26, 2007

Home again

Oh my God, hur trött kan man bli? Känner mig lite manglad efter en ganska intensiv helg i Sthlm. Hemresan med flyget gjorde sitt till också, snöfall här i norrland som försenade starten från Arlanda en del och sen en lite hård landning som inte var helt kul. Men ner kommer man ju alltid, inte sant? Galet långa (och virriga) basketspelare på planet och cute rockbandssångare att småspana på i gaten.

Styrelsemöte i lördags och kongressgruppsmöte idag. Kort stund på manifestationen på Sergels torg och så en kort fönstershoppingrunda på stan innan Ulrika och jag alltså for hem med viss försening. Inte mycket till utekväll i lördags, men det var trevligt ändå. Även om allt promenerande i mina docs har gett mig totalt tre blåsor på fötterna.

Kul att träffa Joakim en sväng, att se hans lägenhet och att han överlevt flytten till storstan. Insåg igår att jag har styrelsemöte igen redan om 16 dagar så det blir ett närstående återseende, skulle jag gissa. Undrar om julhandeln kommer kännas mer hysterisk än den redan gjorde? Tror inte det kommit igång med samma fart här än, trots att vi faktiskt har snö, som brukligt om vintern. Å andra sidan har jag nog inte varit på stan här nåt särskilt det senaste när jag tänker efter...

Jaja, lite skönt att vara hemma. Har gett upp försöken att formulera protokoll, brev, rapport och annat som jag tagit på mig. Det får bli imorgon om det ska bli begripligt. Måste upp tidigt och fara till tandläkaren imorgon bitti, sen hem och försöka sova lite, göra lite fi-grejs och sen till jobbet imorgon kväll. Ingen rast i sikte före torsdag iaf. Känns som jag har varit i farten ett tag nu. I need vacation!

God natt!

Inga kommentarer: