tisdag, november 20, 2007

Moving on

För att undvika förvirring; ja jag har flyttat. Ja, Mattias och jag har separerat, eller vad det kan tänkas kallas. Framtiden existerar inte just nu, så vi får se vad som händer, mer än så kan jag inte säga. Till er som inte visste; sorry, men jag har inte velat/orkat (och vill/orkar ff inte) prata om det. Ingen visste förrän det var klart, i stort sett. Det var vårt sätt, och vi tyckte att det var bra. På så sätt fick vi det bra hela vägen, och fick göra som vi ville.

Det innebär också att jag är mer virrig i huvudet än vanligt, att jag har svårt att fokusera riktigt och är ännu sämre än vanligt på att höra av mig.

Kissarna genomsöker fortfarande alla de miljarder med garderober och skåp som finns i den lägenhet som jag numera delar med dem. Spännande, tydligen. Och trapphuset är fortfarande väldigt läskigt, speciellt när det går folk där. Vi får väl se hur länge det håller...

Inga kommentarer: