fredag, september 04, 2009

Nytt zombie-virus som smugit sig in bland alla grissjuka?

En ledig helg. Känns nästan obeskrivligt skönt. Förstår inte hur trött jag är. Som att kroppen går i en alldeles egen fart. Jag borde kanske ta tag i att höra av mig till vårdcentralen för att få kolla lite värden, så att jag åtminstone slipper oron för att något kan vara fel. Men det är väl kanske svårt att komma fram nu i H1N1-hysterin.

Har dessutom gjort ett försök ett tag att äta lite annorlundare. Maxar på med proteinet och drar ner på kolhydraterna (inte helt men till väldigt stor del), vilket ska vara bra. Jag tror inte jag ätit så bra (och så regelbundet och ofta) på evigheter. Trots det känns det inte så och jag har dessutom en känsla av att jag om något har gått upp i vikt istället för det motsatta. Till veckan ska jag börja simma igen, iaf är det planen. Vi får väl se om det ger lite mer boost än promenaderna kanske. Jag måste komma ur det här zoombie-stadiet snart.

Inga kommentarer: