onsdag, februari 19, 2014

Peruk känns lockande

Jag har inte riktigt vant mig igen vid att jag måste besöka frisören sådär regelbundet sen jag klippte av det. Det är först när det egentligen redan varit i behov av att klippas till ett par veckor som jag fattar vinken. Lite trögtänkt sådär. Nu har jag i vart fall bokat en ny tid nästa vecka, det är verkligen behov av det. Vet inte riktigt om jag varit helt och hållet nöjd med håret det sistone. Jag är kanske lite för dålig på att faktiskt stå och tämja de där lockarna och se till att de kommer fram alls där de ska, varje morgon. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. En liten del av mig vill klippa av det riktigt kort, en annan liten del önskar att det var långt igen. Det troliga är att det kommer att klippas ungefär samma lika som sist.

Oavsett ska det bli skönt att få lite ordning, oavsett hur det blir.

Inga kommentarer: