söndag, februari 16, 2014

Söndag

Så var helgen över och fort gick det. Men jag är då taggad att jobba imorgon. En späckad vecka väntar i vanlig ordning.

Igår hade vi lite datenight, M och jag, och det var väldigt trevligt. Vi åt japanskt på Sagami och såg sedan bio. Filmen var förvisso mer lågmäld än vad jag väntat mig men vi var båda nöjda och alldeles lagom underhållna när vi lämnade salongen (som fö hade alldeles lagom mängd besökare imo; max halvfullt). Sen for vi hem i nån slags snöstorm som snabbt kom på under tiden vi åt middag. Det yrde på bra. Just efter att vi kommit hem såg vi hur byvägen drev igen så vi kom nog hem i rättan tid. Och det var mysigt att gömma sig under täcket med vinden vinande kring fönstren.

Söndagen har bjudit på lite allt möjligt, dock inte så mycket städning som planerat. Vi får skärpa till oss med det under veckan. Nu ska jag dock somna till ett gammal avsnitt av Midsomer.

Inga kommentarer: