onsdag, februari 12, 2014

Bästarna

Äntligen blev det tjejhäng ute! Ikväll lyckades det så att vi var lediga alla tre så då blev det en liten utekväll med middag och vin på Lottas, följt av efterrätt och te/kaffe på Costas. Väldigt trevligt, jag hade saknat mina fina brudar. Hårda diskussioner stundtals ikväll, lite tough love, men jag gillar det. Jag förväntar mig att just de säger som det är och att de förväntar sig samma sak tillbaka. Det är väl fördelen med riktiga vänner på nåt vis. De finns där ändå. Vi är långt ifrån alltid helt överens om saker, men det är som på nåt vis tjusningen också. Att det kan vara lite hursom; ibland löjligt eniga, ibland precis tvärtom.

Jag ska alldeles strax stuva mig i säng nu. Ingen varm kamin bredvid mig inatt eftersom jag stannat i stan så jag får gardera med en extra filt. Och ett par lånekatter (syrrans alltså).

Inga kommentarer: