söndag, april 24, 2011

God morgon

Dag tre med utomhusfrukost men idag var det lite småkyligt i luften. Solen värmer förstås men det kom kalla vindar från havet.

Idag vankas det middag hos M:s föräldrar ute i skärgården. Hans syster med familj kommer också så det blir nog bara trevligt. Jag funderar på att slå mig själv med häpnad och gå i rosa. Jag köpte, på inrådan av mina kära tjejor, en rosa överdel när vi var på vår shoppingroadtrip i höstas och i ärlighetens namn har den stannat i garderoben sedan dess. Men nu kanske den får tjänstgöra, tänker jag. Fast jag vet inte säkert än. Rosa är verkligen inte min grej men det kanske funkar. Om jag tar trasjeansen till kanske det inte blir så mesigt? Hade framför allt varit trevligt att ha på sig något annat utöver de få 'fin'-ombyten jag brukar alternera.

Jag skulle verkligen behöva köpa kläder, är det dit skatteåterbäringen ska gå, månne?

Inga kommentarer: