tisdag, april 05, 2011

Grey's och det obligatoriska musikalavsnittet

Men oj vad jag tråkades ut av musikalavsnittet av Grey's Anatomy från förra veckan! Såg det för en stund sen och spolade till och med i det vid flera tillfällen. Snore! Det hade jag inte alls förväntat mig, även om serien inte kvalat in på någon topplista hos mig på ganska länge nu. Tråkigt musikval som inte förde handlingen nåt vidare framåt, alldeles för uppenbart tillrättalagda sångröster (och hur få deltog egentligen i själva sjungandet?) och bara tråkigt. Trots en egentligen ganska spännande handling. Nej, de skulle hållt sig från trenden och kört på som vanligt. (In my opinion, jag tror mig veta att åtminstone en person tycker annorlunda?)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ah,men hallå!! Du hade nog inte riktigt vaknat när du såg det...eller så hade du redan gått till sängs....eller så......eller så...fan, vad man kan tycka olika! Men jag tycker om dig ändå;-)

Sara sa...

Jag såg det förvisso med huvudvärk, men nja. Snoozefest, för min del. Men en himla tur att du tycker om mig ändå, jag var lite orolig för det :)

Men Callie-bruden hade ju en lovande pipa, inte sant?