lördag, september 05, 2009

I en WoW-nerds räknevärld

För WoW-nerdarna kan jag berätta att jag för tillfället kämpar med att reda ut vad för stats jag behöver, i vilken ordning de bör prioriteras, vilka caps som finns osv i syfte att komma ifatt igen med min pally. Inte alldeles enkelt. Man får räkna tills huvudet går runt. Och jag är fortfarande inte helt säker på vad för riktlinjer jag bör ha, så finns det tips tar jag gärna emot det.

Den dryga månaden som jag inte spelade alls tycks ju en del ha hänt vad gäller uppgraderingar av gear osv. Så nu ligger jag rätt mycket efter, känns det som. Nya badges, ny instans (där man måste rida tournering och slåss med lans, vilket tycks vara helt omöjligt med min fingerofärdighet) och delvis alltså nytt tänk kring statsen. Känns snart som att jag borde få betalt för tiden jag lägger ner på att räkna ut hur spelet funkar, istället för tvärtom. Men ja, kul är det fortfarande iaf.

Inga kommentarer: