torsdag, september 10, 2009

Det här med drömmar...

Jag tror att jag är inne i en sån där drömperiod igen. Mycket mysko saker som dyker upp i min hjärna när jag sover. Igår när jag sov på dagen drömde jag att Anna var väldigt arg på mig och i skarp ton förklarade att hon inte kunde acceptera min livsstil. Jag fick aldrig veta vad i min livsstil som inte var okej egentligen, men hon skulle i vart fall inte höra av sig förrän jag blivit "resonabel".

Inatt drömde jag att jag blev gravid med en upptagen man, men utan att se nån större kris i det. Kanske har Anna en poäng trots allt...?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ahaa, nu förstår jag. Läste aldrig det här inlägget tydligen. Så länge du inte blir gravid med min upptagne man så är jag absolut helt ok med din livsstil. ;-))

Sara sa...

Haha, nej det ska jag nog försöka låta bli :)