lördag, september 05, 2009

Att bada med Hans Scheike...

Hade planerat in att träffa lite vänner ikväll för ett par öl, men så blev det sjuklingar mot slutet så vi ställde in det hela. Lite trist, men sånt som händer. Så nu är kvällen plötsligt öppen. Skulle behöva uppdatera Fi:s register men det kan man ju bara inte syssla med en lördags kväll. Det får bli morgondagens uppgift.

Annars har inte så mycket hänt. Jag har köpt hem tonvis med badkulor och -skum vilket jag utnyttjade en stund idag med ett varmt bad. Passar den här frusna människan perfekt. Problemet är att jag blir så rastlös. Jag kan som inte med att bara ligga där utan måste antingen läsa eller lyssna på något samtidigt. Allra helst skulle jag vilja ha en dvd-spelare där och kunna se film i badet. Men jag hör ju hur det låter... Iaf lyssnade jag på första halvan av P3 Dokumentär om Hans Scheike. Kanske inte toppvalet när man vill koppla ner i badet, men ja. Jag blev i vart fall inte rastlös utan låg kvar tills dess att det var kö utanför badrummet.

Inga kommentarer: