tisdag, mars 29, 2016

Tv-tips!

En dag med en del känslor på fel sida av ok (dock inte så illa som det låter, mest less, trött och seg eg) startade den här jobbveckan. Men jag lyckades vända dagen till nåt lite roligare. Tack vare Josephine Bornebusch och hennes tv-program Bornebusch i tevefabriken. Jag har sett ganska lite av Solsidan faktiskt, men just Bornebusch gillar jag ganska mycket. Hon känns genuin och glad på nåt vis.


TV-serien finns på play (länk ovan) och det har visats två avsnitt hittills. Båda riktigt bra. Ska jag ge någon kritik så är det väl att jag är avis över att jag inte ens fick vara med på en liten liten kant av produktionen av serien. Det hade varit smått surrealistiskt. Hon besöker häftiga inspelningsplatser, möter häftiga skådespelare och andra intressanta människor och kryddar det hela med sin personlighet. Mest kanske inför den svenska publiken, jag tycker hon hade kunnat försöka vara mer av sitt kul jag inför de hon träffar, men jag förstår att det är lätt att bli lite starstruck och kanske också rätta sig i leden. Inte minst för att hon själv är skådespelare och säkert vill vara proffsig. Men det är en petitess oavsett.

Kul program för alla oss tv-nerdar i vart fall!

Inga kommentarer: