söndag, mars 23, 2014

Söndag

Självklart var det nysnö ute imorse när jag steg upp (första gången) strax före klockan åtta. Så inget tedrickande på bron just idag. Istället la jag mig igen efter en stund och lyckades faktiskt somna om en stund.

Igår hade vi spelkväll med goda vänner inne i stan, väldigt trevligt var det. Vi inledde kvällen med hämtsushi från Sagami. Så sjukt gott! Jag hade lätt kunnat leva på deras (veg) sushi, tror jag. Sicken tur att det inte är så billigt ändå. Eller ja, onyttigare kan man ju äta än sushi förstås.

Idag vankas det mest innesittande, tror jag bestämt. Det ser inte så välkomnande ut med det disiga, fuktiga och troligen ganska kalla vädret ute direkt. Eventuellt får jag bege mig på en tur till närmaste ICA, jag skulle vilja göra lite matlådor till veckan och eventuellt också baka nåt bröd. Så lite fart har jag visst ändå. Eller lust och fart är förstås inte samma...

Trevlig söndag!

Inga kommentarer: