söndag, mars 09, 2014

På't igen!

Imorgon blir det jobb igen. Jag är kanske inte alldeles fullständigt på banan än, men definitivt tillräckligt för att återgå till vardagen igen. Jag hostar, rosslar lite och har kanske inte full ork än, men i övrigt är det go. Det är ju inte löpträning på jobbet direkt. Och jag har lyckats bli en del stressad över allt som inte blev gjort förra veckan. Men det är väl bara att beta av listan med saker, det akuta först, och ta saker som de kommer. Bara jag får börja så tror jag lugnet kommer åter.

Och så hoppas jag få möjlighet att umgås med lite vänner under veckan som kommer. Och att hostan är borta så mycket som möjligt till tisdag eftersom jag har gratisbiljetter till en förhandsvisning på bio då. Det vill jag ju inte missa.

Och ge mig allra helst sol varje dag hela veckan så lovar jag att nästan studsa fram oavsett.

Inga kommentarer: