tisdag, december 15, 2009

3D-premiär för Sara på fredag!

Så, hemma från en runda på stan. Det blev kanske inte så många julklappar som det var tänkt men jag kom iaf hem med två biljetter till premiären av Avatar 3D på gigantsalongen Rigoletto i Stockholm på fredag. Det blir nog häftigt. Hoppas bara att vi inte hamnade för långt fram, det var lite svårt att välja bland de platser som fanns kvar att tillgå.

Senast jag var på bio i en sån där gigantsal var i Oslo på Lord of the Rings. Jag hade exakt inga förväntningar på filmen men satt som klistrad i den otroligt koola salongen med högtalare överallt omkring mig. Jag hoppas på nåt liknande i upplevelseväg på fredag. Koolio.

2 kommentarer:

Johan sa...

You bastard! Vi får nöja oss med en "liten" salong här i Umeå :D Tog dessutom en tidig föreställning, 14:00 på dagen :)

Sara sa...

Det kan ju iofs vara ett smart grepp. Den enda tveksamheten vi hade inför att dela salong med 900 andra var att det kan bli lite stök.