lördag, december 05, 2009

Kvällen då real life stannade upp i Sverige

Av döma av min twitter-feed och bloggroll så har "hela världen" stannat ikväll och allt som inte har med På Spåret eller Idol att göra har upphört att existera. Märklig värld.

Själv har jag dissat båda och istället bl.a ägnat mig åt att 1) gå daily hc med en holy pala som pug-tank (hur märkligt som helst att det ens gick) samt 2) notera allt som försvunnit i guildbanken efter att en guildmedlem fått sitt konto kapat och därefter blivit avstängd på typ livstid av Blizzard för "online trading"...

Mitt virtuella liv är så mycket mer spännande och fyllt med rafflande övermod och tjyveri-såpa än the real life-Sara som idag mest varit lättirriterad och besvärlig.

3 kommentarer:

Korpen sa...

Vi kanske skulle ta och dra upp någon gubbe på din server.. nu har vi ju speed-levling igång med ett nytt konto så det ska väl inte ta så lång tid. (även fast vi bara spelar kanske en timma efter att A somnat)

Johan sa...

haha jag hittade en "Night elf Mohawk" utanför North Shire Abbey"...han gav mig en granat :P

Sara sa...

Jag med! Hur kul som helst Vi gick instans "Mohawk-style" :)