onsdag, december 02, 2009

Let's dance i min ruta?

Idag blev det så officiellt. Imorse stannade jag uppe en stund extra efter jobbet för att se när deltagarna i nästa säsong av Let's Dance skulle presenteras. Inte något jag normalt gör direkt, såna där tv-program är inte riktigt min tekopp, men nu var jag ju lite tvungen när självaste pr-drottningen Gudrun Schyman är en av deltagarna. Jag tror att det blir perfekt.

Jag vet inte hur bra hon är på att dansa. Jag såg henne ta några få väl inövade danssteg på hennes "icke-bröllop" med Jacques förra sommaren, men så mycket mer dans än så tror jag inte att hon har med sig egentligen. Det där gamla rave-besöket tror jag inte riktigt räknas in i sammanhanget... :)

Men det där blir nog bra, jag tror hon kommer att fixa det som allt annat utan vidare. Frågan är nu bara om det här innebär att jag kommer att behöva hänga framför Let's Dance framöver?

Inga kommentarer: