torsdag, juni 19, 2008

Födelsedagar

Finaste Joakim fyller år idag, stort grattis! Nu är du över 30. Hellre du än jag...

Jag lyckades ju på något konstigt sätt (jag skyller på undermedvetet ångest-syndrom, eller nåt) missa hans 30-årsdag förra året, och det har jag ju fått höra några gånger sedan dess. Så idag har jag ansträngt mig för att kompensera lite. Jag har skickat kort, jag har ringt på morgonen och sjungit (eller nåt) och jag har nu försökt ringa en gång till. Idag ska han inte känna sig bortglömd av mig i vart fall. Sen får jag väl fira honom mer när jag åker ner nästa gång.

Det var nära att det blev en till födelsedag idag, men nu ser det inte ut så längre. Lillebror och flickvännen hade tid på sjukhuset idag, men eftersom det såg så bra ut så ville de inte sätta igång det. Lördag är nästa stopp, vi får väl se hur det blir. Envis unge, tycks det vara ialla fall.

Inga kommentarer: