måndag, juni 23, 2008

When it's over, so they say, it'll rain a sunny day

Det regnar och är grått idag. Det känns faktiskt väldigt skönt. Jag är som sagt ingen sommarvurmare, även om jag såklart med tycker det är skönt med lite sol ibland. Men just idag känns det som att det passar mig bra. Jag behöver inte ens känna mig skyldig som inte är ute och aktiverar mig.

Jag har dessutom huvudvärk idag. Igen, kanske jag ska säga. Får nog hålla med master Ulrika som sist vi sågs påpekade att jag har det ganska ofta. Det har blivit lite bättre sedan jag var hos tandläkaren och fick en grymt osexig bettskena, men helt bra är det inte. Det krasmar skumt i nacken och axlarna känns ständigt spända. Skulle behöva en privat massör, tror jag.

I övrigt händer inte så mycket. Årsmöte med Fi Umeå ikväll. Sen jobb. Jag känner mig konstigt nervös i kroppen. Vet inte riktigt för vad dock. Kanske att begravningen närmar sig, men jag vet inte. Har ett behov av att umgås, samtidigt som jag känner att jag inte har lust att träffa folk, skumt va?

Inga kommentarer: