tisdag, juni 17, 2008

My sequel

Min balkong verkar ju vara en tragisk följetong. Det går nog faktiskt inte att få den trivsam när den är täckt i hönsnät. Jag har funderat över en massa olika sätt att göra den trivsam på, men jag vet faktiskt inte om det funkar. Nu har den i vart fall fått ett par stolar som jag köpte på mig på IKEA. Nu ska jag bara skaffa ett billigt bord också. Kanske svårt på second hand såhär års, men jag borde kanske testa? Av någon anledning är balkongmöbler hysteriskt överprissatta. Men, ett bord och så om jag planterar ut lite örter i krukor av större modell så kanske jag är på väg i vart fall? Mmm, tål att tänkas på.

I bakhuvudet finns såklart tanken på ett litet ställe på landet där hönsnät inte behövs. Jag tror bestämt att jag delar den tanken med Rosa-katten som är den som verkar mest missnöjd med det här arrangemanget. Men nästa sommar kanske.

Inga kommentarer: