lördag, oktober 06, 2007

Spridda för vinden

Alla verkar vara runt och fara just nu. Joakim håller på och pendlar mellan sitt nya jobb i Sthlm och lägenheten i Oskarhamn, och ångesten över att flytta till en stad där det faktiskt finns mer än ett fik (elakt...) verkar vara stor. Men det ska nog lugna ner sig när det är klart.
Lillebror far as we speak till Italien för en vecka igen, med sin långtradare. Lite lugnare känns det nu eftersom han gjort det en gång. Jag vet att han fixar det mesta.
Samuel är i Nya Zeeland på praktik och hade inte hörts ifrån förrän jag lyckades greppa honom på gmail inatt när jag kollade mejlen. Så jag fick en chat med honom en kort stund. Han verkade mer intresserad av vad som händer här dock än att berätta om det där borta. Jag fick iaf veta att de han bor med ber till maten. Det känns ju tryggt...
Och Mia min Mia som ska till Bolivia och bli förälder. Hur häftigt är inte det?

Hm..tror mitt liv är lite tråkigt för tillfället?

Inga kommentarer: