tisdag, maj 29, 2007

Snälla den som bestämmer över mig, låt mig få gå på Trästock!

Okej, lite glädje: Svenska akademien (!!!), Stefan Sundström och Marit Bergman (som jag aldrig sett live men som nog kan vara bra) mfl. kommer till den alldeles gratis Trästocksfestivalen i Skellefteå i juli. Om jag så ska åka själv ska jag dit. Jag lovar att samtliga dessa spelar första dagen då jag jobbar...

Men, om jag får lov att se åtminstone Svenska akademien live i sommar så kanske kanske jag kan komma över att älskade Manic Street Preachers kommer till Hultsfred nu när jag inte längre är en stamgäst där...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad överaskning till dig Sara; det är DU som bestämmer! ;-)(och ja, jag hänger gärna med dig till Skellefteå)

Sara sa...

Är det verkligen det? =)

Jamen klart du ska!