måndag, april 07, 2014

Ny regel

När man beställt hem 3 (eller kanske 4) vårjackor från nätet* för att prova och de antingen varit i märklig färg, av prassligt material, illasittande och/eller fula så måste man helt enkelt behålla jacka nummer 4 (eller 5) såvida den klarar betygsgrad 'godkänd' i ovan nämnda kriterier.

Kort och gott; jag har nu äntligen en vårjacka. En fint blå, i icke prassligt (men kanske lite tunt) tyg som sitter okej men som kanske inte är det snyggaste jag sett (fast det behöver inte vara jackans fel, det finns en annan mer trolig variabel i spelet också...). Den får väl duga.

Så nu vårsol kan du komma. Jag förstår att du väntat, och jag uppskattar det, men nu är det dags för entré på riktigt.

*Plus att jag typ provat alla tillgängliga jackor på stan (kan vara mild överdrift)

Inga kommentarer: