torsdag, maj 31, 2007

Eddie, Stieg och datorlängtan

Idag kom de två dvd:erna jag beställde igår (!) på Ginza. Det är två av Eddie Izzard shower, Sexie och Dressed to kill. Ska bli kul. Har ju sett det mesta på youtube, men det var en hel del extramaterial på dem som jag ser fram emot. Kul när saker kommer snabbt...önskar att jag kunde säga samma sak om min dator. Men nu när jag kollade var den i vart fall inte restnoterad längre, så kanske kanske är den på väg...

Har nu också, trots försök till motsatsen, totalt fastnat i del tre i Stieg Larssons Milenniumserie. Läste den nästan varje ledig stund idag. Försöker lägga den ifrån mig ibland för att dra ut på det, men det är inte enkelt... Ett stycke jag läste idag gav mig gåshud. Men det orkar jag inte skriva om nu, så det kanske får bli morgonsagens bloggämne.

Inga kommentarer: