torsdag, februari 11, 2016

Bästa familjen!

De två svansarna saknar mig kanske förstås när jag är iväg om dagarna. Och det märks lite att jag farit före sju på morgonen för att komma hem mer än 12 timmar senare. De har varit lite stökiga och rent av bråkat om min uppmärksamhet. Och så snart jag börjat göra mig i ordning för sängen så har de redan lagt sig till rätta där och väntat in mig. En hand på varje katt ska det vara. Inte alltid helt enkelt beroende på vart de lagt sig. Men rätt och rättvist ska det vara! Sötsvansarna. Världens bästa sällskap och oerhört skönt att ha några som väntar hem mig på kvällarna.


Imorgon kväll blir familjen troligen fulltalig igen. Myshelg hemma coming up!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du haft en fin myshelg och en stor kram till dig på Alla hjärtans dag! :-)

Sara sa...

Tack detsamma! Det har varit lugnt och mysigt hela helgen lång. Kram :)

Anonym sa...

Precis som det ska vara då. ;-)