tisdag, februari 28, 2012

Det blir nog bra

En hastigt bestämd middag ute med tjejerna lyfte humöret lite, men jag känner mig fortfarande trött, tråkig och utsiktslös (för att ta i lite). En bra natts sömn hjälper säkert upp det en bit. Hann springa förbi pressbyrån och köpa marsnumret av Empire också, så att jag har lite trevlig kvällslektyr. Jag är så sällan på stan, börjar jag inse. Förra numret missade jag helt lite just därför. Man kan aldrig veta exakt när det landar i svenska butiker och jag är oftast för tidigt eller för sent ute. Men nu så.

Imorgon ska jag försöka lägga lite tid på att komma i ordning i sovrummet. Kanske ska jag också sätta mig framför nån av de mest intressanta filmerna jag inte hann se före Oscargalan. Känns skönt med en mellandag innan det är dags för jobbnatt igen på onsdag. Jag ska verkligen försöka göra något av den. Bara jag får vara lite pigg så.

Inga kommentarer: