tisdag, februari 28, 2012

Tisdag, is it?

Idag tog jag en sovmorgon som hette duga. Tror det blev nästan tio timmar sömn. Inte riktigt i sträck för jag vaknade rätt många gånger, och ställde dessutom fram klockan ett par gånger, men det var nog behövligt med lite sömn. Sen blev det kanske inte så mycket gjort av det jag tänkt. Istället for jag förbi Jysk och lite andra butiker med syrran. Hittade en trivsam badrumsmatta och ska antagligen tillbaka imorgon för att se om de fått in kuddarna jag ville köpa. Hittade även snygga soffkuddar men de var som lite osköna, plastiga, i materialet så jag skippade det.

Sen har vi varit på landet, ätit middag med M och gosat katt. Och nu hänger jag framför WoW lite. Funderar på om jag skulle göra lite ändringar där kanske. Drastiska sådana. För att få det lite roligare igen. Hm...


1 kommentar:

Korpen sa...

http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/atta-timmars-somn-en-myt

Man Ska visst vakna några gånger per natt... i alla fall på medeltiden.