tisdag, februari 28, 2012

Katt här, katt där, katt everywhere...

Jag har som sagt en stalkerkatt när jag är på landet. Den yngsta kissen är så väldigt social med mig så snart jag är här. Jag får som inte vara utom räckvidd något alls. Vi funderar lite smått på om hon kanske skulle få komma och bo i stan istället, där vi är hemma lite mer tid på dagarna, men jag vet inte. Det skulle vara fram till sommaren då när hon vill gå ut igen (det lilla hon är ute) och då vi alla är här mer. Nackdelen är att en av vännerna är ganska allergisk och då kanske inte kan komma förbi så ofta. Ska kolla det lite mer och se. Vill egentligen inte dela på dem, men hon är så nervöst lagd och kanske skulle behöva mig lite mer. De andra är som mer flexibla på så sätt. Bara åtminstone M är hemma och sover med dem så är de nöjda. M hade nån idé om att hon skulle få flytta till hans föräldrar med, som är hemma typ jämt. Men det vet jag inte om jag vill egentligen.

Men ja, vi får se hur det blir. Bara hon mår bra så.

Inga kommentarer: