torsdag, februari 16, 2012

Onsdag, eller nåt?

Urk, jag är fortfarande ordentligt risig. Ikväll har jag dock följt med M ut till landet för att få mig en katt-kur som förhoppningsvis ska snabba på tillfrisknandet. Jag tror inte jag haft lika hög feber idag men det har gått lite upp och ner, frossa fram och tillbaka. 

Fick lite oväntat sällskap av vännen S i eftermiddags. Han var less på att sitta förkyld och osocial ensam i sin lägenhet så han kom över några timmar och snörvlade ikapp med mig när jag halvlåg i soffan. Fika hade han med sig också. Mot slutet var jag dock knappt vaken men då var M hemma och höll den sociala lågan vid liv... Jag varnade S för att han kunde bli mer sjuk, men samtidigt tror jag han har rätt i att han skulle blivit det vid det här laget, han har ju också jobbat i samma baciller som jag en vecka.

Det var trevligt med sällskap även om jag inte känner mig riktigt med i matchen. Skönt att man inte måste vara smart jämt ;)

Inga kommentarer: