lördag, augusti 18, 2007

två ett noll?

Apropå TV så blåste det tok här vid havet igår. Verkligen sådär så att jag tänkte att håret skulle blåsa loss när jag var ute. Vilket det såklart inte gjorde. Men TV-antennen gick ev. kaputto. Det brakade på taket ganska rejält. Ingen av oss har dock orkat bry sig om att kolla om våra två kanaler är kvar.. =)

Såg en av showerna av Eddie Izzard igår, Glorious. Den är skoj. Jo, jag har lyckats få igång dem nu, om jag inte skrivit det tidigare. Fast inte Sexie, den funkar bara delvis. Skummo skumt.
Såg också trailern till Wrath of the lich king, mucho spännande. Tidsfördrivet framöver är alltså fixat!

Idag känner jag mig lite rastlös, skulle ha velat ha något kul inbokat. Något socialt. Kanske kan terrorisera någon... Hm..who should I pick?

Inga kommentarer: