tisdag, augusti 21, 2007

Och när frugan är sjuk tuggar vi på krukväxterna...

Ah, slösurfa på nätet kan få en att hitta de mest konstiga saker... Hittade en sida med lite kuliga bilder. Måste dela med mig av ett par:




Okej, kyckling är inte vegetariskt... Det är inte heller huggen fläskkarré (varken med eller utan ben) även om just denna har en skepnad som känns påfallande vegetarisk:




Jag brukar faktiskt roa mig med att läsa "Vi fem" och andra liknande snabbenkäter, ofta för att frågorna brukar vara dumt ställda eller för att människor tenderar att svara så..ärligt ibland. Den här är säkert felaktigt återgedd men så hysteriskt kul att jag inte kan sluta skratta. Nästan taskigt av tidningen att ta med den:





Det här är en gammal internetklassiker på samma tema. Kommentarer överflödiga...




Så pass.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattar*

Nu står det ju att maten är vegetrian, inte vegetarian, så det kanske är en karnivor variant av vegetarisk mat, som dom avser? ;)

Dessutom undrar jag vad dom menar med "thank you for your coming"?

Den där med Skellefteå är nog bara en variant på Manuel i Fawlty Towers: - I know nothing, I'm from Barcelona!

Tror
Anna-Karin

Sara sa...

Precis min tanke, vegtrian kan ju vara något annat.

"Thank you for coming" hehe, jag skrattade gott åt det också och törs inte spekulera riktigt.. =)