fredag, maj 16, 2014

Tunghövdad (?) fredag

Jag vet inte om jag ska oroas av att jag fortfarande har lite ont i huvudet (säg nej...)? Jag pendlar lite mellan att tänka att det inte är så konstigt till att det antagligen är nåt allvarligt fel. Jag i ett nötskal, med andra ord.

Oavsett är det väldigt tröttande att ha ont, även om det är en ganska diffus smärta eller ömhet kanske snarare. Sen är det ju fredag och då är jag ju nuförtiden alltid väldigt trött, så det är svårt att veta vad som är vad. Men jag har märkt att jag blir snabbt trött av mycket ljud, som fikarummet på jobbet tex. Hur trevligt det än varit i veckan har det känts (mer än vanligt bör tilläggas) som att jag mest av allt vill fly undan sorlet och lägga mig ner nåstans där det är lugnt.

Så ja, förutom ett kalas imorgon som jag ska fara på såvida bara orken finns, så tänker jag ta det ytterst soft i helgen. Jag ska nog tom försöka hålla mig från att städa även om det i allra högsta grad behövs. Kanske lägga mig på sängen och läsa in mig lite på vårt kommande resmål?

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: