lördag, mars 11, 2017

Utekväll med Glans!


Jag har inte plus så jag kunde inte läsa hela recensionen men jag får ändå lov att hålla med om rubriksättarens omdöme.

När bäst-vännen Ulrika fyllde 40 i december så fick hon just en biljett (och mycket trevligt sällskap dessutom, klart underskattat) till den föreställningen i present av mig och bäst-Anna och igår var det dags. Med migrän som sämsta uppladdning gick jag ändå dit med höga förväntningar. Och de infriades definitivt. Okej, både Izzard och kanske också Jimmy Carr slog kanske högre men det var absolut väldigt bra. Jag skrattade så min stackars hjärna dunkade mot skallbenet typ (vilket inte låter så roligt, men det var klart värt det).

Min enda invändning är kanske att det var i kortaste laget. Just en dryg timme bara, det var lite för lite, kunde jag tycka. 

Därefter hade vi bokat bord på Invito och där hängde vi tre sen resten av kvällen. Vi åt god mat, jag sippade på ett par glas prosecco (lycka bara det) och även om det inte kändes som att det blev så sent så började personalen plocka ihop bord och stolar innan vi behagade resa oss. Mycket snack och skratt och jag var då väldigt nöjd när jag skjutsades hem av Lil'sis lite senare. Mer sånt!

Inga kommentarer: