onsdag, augusti 20, 2014

Snörvel

Som på beställning kom förkylning redan efter ett par dagar åter på jobbet. Nu är jag ju tydligen lagd åt det paranoida hållet men tycker mig ändå ha varit sjuk ovanligt många gånger sedan vi bytte kontorslokal. Säkert inget, men ändå något jag tänkt på. Hursomhelst kanske jag klarar mig undan sjukfrånvaro den här gången. Än är det på kvällarna som sjukdomskänslan dykt upp. Ikväll känner jag mig snudd på febrig, men det kan å andra sidan vara en sidoeffekt av whiskeyn jag smuttade i mig i hopp om att det skulle ge god effekt på den annalkande bakteriehärden i min stackars hals. Vi får väl se hur det går...

Trött och lite less ikväll. Och fundersam, lite gnällig och med bomullskänsla i huvudet. Så bäst att ställa vredet på 'ignore'. Imorgon har jag utbildning med en massa medarbetare hela dagen, då gäller det att vara pigg och alert. Jag kan ju inte stå där framme och se trött och glåmig ut efter fyra veckor semester, hur skulle det se ut? :)

Nä, tidig sovtid ikväll igen och förhoppningsvis har starkdrickan gjort sitt till imorgon.

Inga kommentarer: