fredag, augusti 29, 2014

Fredag

Så var arbetsveckan över då. Åtminstone för mig. Jag sitter fortfarande i stan och väntar på att låtsasmaken ska sluta jobba. Vi sågs på stan en stund för middag (med syrran och hennes pojkvän) men sen gick han tillbaka till kontoret och fortsatte. Snart ska det lugna sig igen vad jag förstår. Vi får hoppas det.

Själv känner jag ett plötsligt sug efter att resa bort igen. Packa ner min stressade fin-man i resväskan och fara iväg på en mys-weekend eller ännu hellre -vecka nånstans trevligt. Men det finns det förstås vare sig pengar eller tid till just nu. Men drömma kan man ju alltid. Vi hade det så bra i Barcelona.

Helgen bjuder annars inte på nåt särskilt. Förhoppningsvis kommer vi lite längre med fasadarbetet. Och får lite återhämtning efter veckan nånstans där emellan. Det räcker så.

Inga kommentarer: