torsdag, april 26, 2012

Landar en stund

Det blev en trevlig middag ute med M och lil'sis igår, vi åt tills vi nästan rullade hem. Och sen slappade vi i soffan framför nya Veep-serien tills dess att jag somnade (efter typ 10 minuter). Så inatt har jag sovit väldigt bra, drygt 8 timmar i sträck. Det känns som en bra uppladdning inför de tre jobbnätter som börjar ikväll. Får se om jag lyckas få en timmes lur på dagen också.

Det känns faktiskt på ett sätt lite skönt att gå tillbaka till mina invanda men udda rutiner ett tag nu efter allt ståhej med beslut och annat kring det nya. När det nya tar vid blir jag glad, men just nu känns det helt okej att landa i det invanda en liten stund igen. Och jag vet inte än när jag får börja på det nya, jag har en känsla av att jag inte kommer bli ivägsläppt sådär alldeles i brådrasket från där jag är, då det är lite rörigt med alldeles nytillträdda chefer och kommande semesterplanering där. Men oavsett så vet jag att det kommer (även om en del av mig fortfarande tänker att det inte stämmer), och det gör väldigt mycket. Jag ser verkligen fram emot det!

Inga kommentarer: