onsdag, april 04, 2012

Dagens i-landsproblem

Tråk-Sara. Sista lediga kvällen. Har hällt upp ett glas vin, har popcorn i skål bredvid, myskläder på, nytvättat hår, en katt vid varje sida och allt är som upplagt för en helt okej egenkväll medan M sitter fast vid raidspelande hela kvällen. Tänkte försöka se någon av alla miljarders (nja) filmer som finns på mina triljoners (nja) 'vill-se-listor' men lyckas som inte hitta lust för någon. Inte en enda. Har sett två Two and a Half Men-avsnitt (nya) för att hitta orken men vill ändå mest bara hänga framför en redan sedd, halvrolig/-mysig film typ Friends With Money, som jag redan sett ett par gånger för mycket.

Och jag vet att det säkert skulle bli bra med vilken osedd film som helst bara jag satte igång den, men jag kommer mig inte för. Tråk-Sara, helt enkelt.

Inga kommentarer: