onsdag, november 30, 2011

Snart ledig!!

Jeez, har sovit som en död. Hade förvisso lite svårt att varva ner imorse och somna, men jag som aldrig sover tills klockan ringer om eftermiddagarna sov idag till och med förbi (!) klockan. Galet. Tur jag har borrande grannar som ser till att jag kommer upp nån gång...

Jag är sliten i kroppen av förkylningen som hängde i länge och av allt jobbande enligt det nya, ojämna schemat jag fått. Natten som var innebar spring hela natten, änglarna ville helt enkelt inte sova. De tyckte istället att det var mer lämpligt att till exempel slå av en vattenkran med en sop så att det sprutade hett vatten för högan sky innan jag lyckades lokalisera hur man stängde av vattentillförseln helt. Action på jobbet, helt enkelt.

Nu är det en natt kvar som förhoppningsvis blir lugnare innan jag går på 7-nättersledigt. Jag tror att jag ska sova minst tre av de dagarna....(närå).

Inga kommentarer: